کاربران اپل واچ از خش برداشتن آن دل خوشی ندارند
نوشته شده توسط : علی افشار

گفته می شد که اپل تصمیم گرفته است از استیل ضدزنگ در ساخت ساعت هوشمند خود استفاده کند ولی به تازگی برخی از کاربران می‌گویند که این ساعت خط و خش بر‌می‌دارد.

تعدادی از افرادی که اپل‌واچ را خریداری کرده‌اند، با قرار دادن عکس و ویدئو در شبکه های اجتماعی اعلام کرده‌اند طراحی سایت که ساعت استیل ضدزنگ آن‌ها تنها چند روز یا حتی چند ساعت پس از استفاده، خش برداشته است.


به‌نظر می‌رسد فلز بکار رفته در این گجت نرم است و ظاهر براقش هیچ مزیتی ندارد. اما تا به امروز، در مورد اپل‌واچ مدل اسپرت که از جنس آلومینیوم تولید شده و این فلز نسبت به استیل نرم‌تر نیز هست، هیچ گزارشی مبنی بر خش برداشتن آن منتشر نشده است. به دلیل ظاهر کدری که اپل‌واچ اسپرت دارد، حتی در صورتی که خط و خش جزئی هم بردارد، چندان قابل تشخیص نیست.

درحالی‌که با استفاده روزمره از ساعت‌ها، خش برداشتن آن‌ها امر غیرمعمولی نیست، اما این مورد حدودا چند ماه رژیم لاغری یا حتی چند سال پس از استفاده ممکن است روی دهد و نه تنها در چند روز! باید منتظر بمانیم و ببینیم که اپل چگونه به این مشکل پاسخ خواهد داد. اگر شما نیز تصمیم دارید مدل استیل ساعت هوشمند اپل را خریداری کنید، پشنهاد می‌کنیم از AppleCare استفاده نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: